Egészségesen is lehet nasizni

null
"A Lola-csemegével az a célunk, hogy a gyerekek megtanuljanak okosan nassolni, illetve valódi - és nem utolsó sorban nagyon finom! - alternatívát nyújtsunk a chipsszel, a cukorkákkal szemben" - mondta el kérdésünkre D. Tóth Kriszta, aki az elmúlt néhány évben a Lola-mesék bájos történetein keresztül próbálja megértetni és megszerettetni a minket körülvevő világot.
null
"A Lola-csemegével az a célunk, hogy a gyerekek megtanuljanak okosan nassolni, illetve valódi - és nem utolsó sorban nagyon finom! - alternatívát nyújtsunk a chipsszel, a cukorkákkal szemben" - mondta el kérdésünkre D. Tóth Kriszta, aki az elmúlt néhány évben a Lola-mesék bájos történetein keresztül próbálja megértetni és megszerettetni a minket körülvevő világot.

null
Formabontó együttműködés jött létre Magyarország legnagyobb bio élelmiszer gyártója és az egyik legnépszerűbb magyar gyermekkönyv és rajzfilmsorozat készítői között: tehát jön a kölesgolyó Lolával, jön a Lola.-csemege! A Biopont legismertebb termékét öltöztették Lolás csomagolásba, kifejezvén ezzel, hogy mind a mesék, mind a cég üzletfilozófiája ugyanazt az értékközösséget képviseli - az egészség- és környezettudatosságot, illetve a helyes táplálkozás fontosságát. Erre az "üzenetre" erősít rá az az együttműködés is, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók minden Lola-csemege megvásárlásával támogassák az óvodások testi-lelki egészségnevelését célzó Gondolkodj egészségesen! Programot.

null
A ma már óvodás Lolát 2005 februárjában ismerhette meg a közönség. Akkor indult D. Tóth Kriszta Lolával az élet című rovata Magyarország egyik legnépszerűbb női magazinjában. A rendkívül népszerű cikkekből nőtte ki magát a Lola-mesék gyermekkönyvsorozat, amelyet 2010-ben szakmai szervezetek és az olvasók közösen beválasztottak az elmúlt 10 év 50 legjobb gyerekkönyve közé. És Lola világa most valóban életre kel: a kislány kalandjaiból készült rajzfilmek első négy epizódja egy csokorba gyűjtve, önálló DVD formájában is kiadásra került a napokban.