Utazási és Wellness ajánlatok Hirlevél

Wellness paradicsom a Tisza-tónál

null
A Balaton után a második legnagyobb tavunk a Tisza-tó, vadregényesebb, kevésbé beépült, mint hírneves társa, de egyre nagyobb népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint, hogy két évvel ezelőtt megnyílt az első négycsillagos szállodája Tiszafüred határában.

Egyedi és különleges környezetben, közvetlenül a Tisza-tó partján, a Tisza Balneum Thermal Hotel Konferencia és Wellness Központ igazi unikum. Mint neve is mutatja, a wellness kényeztetéstől a termálvízig és az aktív turizmust kedvelőknek a tenisztől a lovaglásig és a csónakázásig itt mindenki megtalálja a szabadság alatti időtöltéshez az elfoglaltságot. A közeli, egyedülálló madárrezervátumban mintegy 200 madárfaj életét figyelhetjük meg természetes környezetükben.

Mi a legszebb időszakban, egy május végi, kora nyári hétköznapon érkeztünk a szállodába, már virágzott a tündérrózsa, brekegtek a békák, de még viszonylag kevés volt a nyaraló. A főépület szobájába lépve lélegzetelállító kilátás fogadott: az egyik fal szinte teljes szélességében panorámás teraszajtó, mögötte a hotel villa apartmanjai és az erdő, míg az ággyal szembeni franciaerkély mögött a tó és az átellenben lévő kis sziget látszott.

A főépület és a köré épült kilenc apartmanház összesen 224 vendég fogadására alkalmas, mégis igazi családias légkör uralkodik, talán éppen a szerencsés építkezésnek, no meg a barátságos, udvarias személyzetnek köszönhetően. A szobák mindegyike légkondicionált, LCD-tévével, mozicsatornával, telefonnal, minibárral, hajszárítóval, széffel felszerelt és ingyenes Internet-hozzáférést is biztosítanak.

null
Csomagjainkat lerakva és kigyönyörködve magunkat a kilátásban, a vízi világ felfedezésére indultunk. Mint megtudtuk, a két fedett, egy nyitott medencét és a pezsgőfürdőt a szálloda saját termálvizű kútja táplálja. Elsőként megfáradt izmainkat masszíroztattuk át a kerek pezsgő medencében, majd átsétálva néhányszor a Kneipp taposó hideg vizén, az élménymedence fenék- és combmasszírozó sugarait élveztük ki. Ebből a medencéből lehet kisétálni a kinti részre. A meleg vízben még ücsörögtünk egy kicsit, hogy utána belevessük magunkat a feszített víztükrű, hideg vizes külső medencébe és ússzunk egy kellemeset, miközben a Tisza-tavi kilátás tárul elénk a medencéből is!

A délutáni vizes program és a kristálytiszta levegő megtette hatását, lelkesen indultunk vacsorázni. A lebukóban lévő napsugár a teraszra vonzott, úgy döntöttünk, itt fogyasztjuk el az estebédet. A Tisza-tóhoz méltón alföldi gulyáslevest és roston fogast választottunk, s egyikben sem kellett csalódnunk. A szakácsot csak dicsérni tudtuk, ha lehet a másnapi aszalt szilvaleves és cigánypecsenye még jobban elnyerte tetszésünket. A félpanziós menü kínálatában azonban éppúgy, mint az étlap választékában, szerepelnek diétás és vegetáriánus ételek is.

A másnap délelőttöt napozással és úszással múlattuk, kora délutánra kaptunk ugyanis időpontot a Spa-ba. A többféle élményfürdő közül a tengeri sós, algás hidromasszázs pezsgőfürdő mellett döntöttünk. A gyertyafényes helyiség kádjában miközben a fúvókákból beáramló vízsugár masszírozza a testet, színes fények váltakoznak, hogy a test és lélek tökéletesen ellazuljon és a tengeri só és alga ásványai a bőrbe jussanak. A teljes ellazulás után következhet a relaxáló aroma masszázs, ahol a különféle olajok közül a mandulaolajos kényeztetést választottuk.

null
A természet szépsége és a hotel diszkrét luxusa megtette a magáét, tökéletesen feltöltődve tértünk haza. Mindenkinek jó szívvel ajánljuk, a csendes pihenést kedvelők és az aktív sportot szeretők egyaránt megtalálják számításukat. Igazi varázs sziget ez, melyet már az élelmesebb cégek is felfedeztek maguknak. Tartózkodásunk alatt a földszinti légkondicionált termek több rendezvénynek is otthont adtak.

Győri M. Hajnal

Elérhetőség:
Tisza Balneum Thermal Hotel**** Konferencia és Wellness Központ
5350 Tiszafüred, Húszöles út 27.
Telefon: 06-59-886-200
E-mail: reservation@balneum.hu
www.balneum.hu

Nyomtatásra és gyengén látóknak!

Cikk információk:

Cím: Wellness paradicsom a Tisza-tónál
Dátum: '10.11.13
Kategória: Utazási és Wellness ajánlatok
Következő cikk: » Wellness és síelés a Balaton partján?