ÉrtéktrendHirlevél

Értéktrend

Nemzetközi összefogás a mellrák ellen

null
Idén októberben már több mint 70 ország vesz részt az amerikai Estée Lauder vállalat mellrákellenes figyelemfelkeltő kampányában, melyhez a magyarországi Estée Lauder cég is csatlakozott.

A mellrák nem válogat. Nem befolyásolja se bőrszín, se országhatár, se életkorkor. Ezért a nemzetközi összefogás. Az év végéig több, mint 85 millió rózsaszín szalagot és több millió tájékoztató füzetet osztanak szét világszerte, melyekkel a mellrák elleni összefogás és a betegség korai felismerésének fontosságát hirdetik.

Az Estée Lauder 15 népszerű márkája árusít Pink Ribbon termékeket, melyek bevételével a mellrák gyógymódjának felfedezését szorgalmazó The Breast Cancer Research Foundation-t támogatja majd.

2009 októberében tizedik születésnapját ünnepli a rózsaszín díszvilágítási kampány. Világszerte 200 nevezetesség borul rózsaszínbe és hirdeti a remény és a tájékozottság fontosságát.

Az alapítvány az adományok minden egyes dollárjából legalább 85 centet fordít kutatási és tájékoztatási célokra. A tavaly októberi akció során 34,5 millió dollárt sikerült összegyűjteni.

Nyomtatásra és gyengén látóknak!

Cikk információk:

Cím: Nemzetközi összefogás a mellrák ellen
Dátum: '09.10.11
Kategória: Értéktrend
Következő cikk: » Hibrid motor a BMW-től
Előző cikk: « Kreatív energiák

Kezdőlap

Hirdetés

Partnereink:







Minőségi parókák

Megrendelés: