Nemzetközi összefogás a mellrák ellen

A mellrák nem válogat. Nem befolyásolja se bőrszín, se országhatár, se életkorkor. Ezért a nemzetközi összefogás. Az év végéig több, mint 85 millió rózsaszín szalagot és több millió tájékoztató füzetet osztanak szét világszerte, melyekkel a mellrák elleni összefogás és a betegség korai felismerésének fontosságát hirdetik.
Az Estée Lauder 15 népszerű márkája árusít Pink Ribbon termékeket, melyek bevételével a mellrák gyógymódjának felfedezését szorgalmazó The Breast Cancer Research Foundation-t támogatja majd.
2009 októberében tizedik születésnapját ünnepli a rózsaszín díszvilágítási kampány. Világszerte 200 nevezetesség borul rózsaszínbe és hirdeti a remény és a tájékozottság fontosságát.
Az alapítvány az adományok minden egyes dollárjából legalább 85 centet fordít kutatási és tájékoztatási célokra. A tavaly októberi akció során 34,5 millió dollárt sikerült összegyűjteni.
