Őszi IKEA-offenzíva

Az új IKEA katalógusban több száz, az IKEA áruházakban pedig több mint 1500 új termékkel mutatja meg, milyen egyszerűen és gyorsan felfrissíthetjük otthonunkat - és ezáltal bizonyos fokig az életünket is. Apróbb változtatásokkal és kisebb befektetéssel is igazán nagy és látványos hatást érhetünk el otthonunkban. Az elmúlt évek 20 százalékos árcsökkentését követően az IKEA továbbra is alacsony, elérhető áron kínálja formatervezett, minőségi lakberendezési termékeit a vásárlók széles rétege számára.
Az IKEA szorosan együttműködik vásárlóival valós igényeik megismerése és a szolgáltatások fejlesztése céljából. A világ legnagyobb, a lakberendezés iránt érdeklődőket tömörítő klubja, az IKEA FAMILY program már Magyarországon is több mint 250 000 tagot számlál.

A felmérés legfontosabb eredményei:
- A válaszadók 71 százaléka alapvetően elégedett otthonával, de szeretne néhány apróbb változtatást, míg 80 százalékuk az elmúlt fél évben már változtatott valamit lakásában.
- A kérdőívet kitöltők 83 százaléka kijelentette, hogy bár most jobban meg kell gondolnia kiadásait, a jövőben is szeretne egy keveset áldozni otthona csinosítására.
- A felmérésben részt vevők 64 százaléka hisz a kis változások erejében, és úgy látja, hogy még kevés pénzből is megújítható a lakás hangulata.
- A válaszadók szerint a legegyszerűbben és egyben a legkisebb befektetéssel függönyökkel, ágyneműkkel, konyhai textíliákkal, dekorációval és növényekkel érhetünk el igazán látványos változást otthonunkban.
- A válaszadók 95 százaléka továbbra is olyan ötleteket keres, melyekkel otthona hangulatát kis dolgokkal, kevés pénzből frissítheti fel.
