ÉrtéktrendHirlevél

Értéktrend

Y?C?C! Drive In díjátadó

null
Sikeresen zárult a hazánkban idén először bemutatott, több mint egy hónapja tartó Y?C?C! pályázat és a hozzá kapcsolódó rendezvénysorozat. A Chevrolet Magyarország felkérésére a defo négylépcsős programot dolgozott ki, melynek része volt az 5 napos "Kékautókék" elnevezésű tendenciavizsgáló workshow, melynek a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem adott otthont.

A pályaművek benyújtását követően az alkotásokat hazai szakemberekből álló zsűri értékelte. A győzteseknek járó elismeréseket a Műcsarnokban minap megrendezésre került Y?C?C! Drive In díjátadó gálán vehették át a hallgatók. A hazai forduló első helyezettjei képviselhetik Magyarországot a Young? Creative? Chevrolet! európai versenyén, amelynek végeredményét 2009 őszén hirdetik ki.

"Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a fiatalok azok, akik a változás, a jövő ötleteiben rejlő lehetőséget hordozzák. Az olyan kezdeményezések, mint a "Young? Creative? Chevrolet!" segítségünkre vannak abban, hogy soha ne szakadjunk el a valóságtól. A 2008-ban tapasztalt hatalmas érdeklődés és ki nem fogyó alkotókedv biztossá tesz minket abban, hogy az immáron harmadik alkalommal meghirdetett versenyre még az eddigieknél is vonzóbb, ötletesebb és színvonalasabb pályázatokat fognak készíteni a diákok" - mondta Wayne Brannon, a Chevrolet Europe igazgatója.

A többlépcsős rendezvénysorozat a három pályázati témakör - video/visual arts/fashion - köré épült. A magyar diákok munkái a Kortárs Építészeti Központtal (KÉK) együttműködésben a nagyközönség számára is megtekinthetőek lesznek egy kiállítás keretében.


Nyomtatásra és gyengén látóknak!

Cikk információk:

Cím: Y?C?C! Drive In díjátadó
Dátum: '09.03.30
Kategória: Értéktrend
Következő cikk: » Az öröm expressziója
Előző cikk: « Nőtt a magyarok támogatási kedve

Kezdőlap

Hirdetés

Partnereink:







Minőségi parókák

Megrendelés: