ÉrtéktrendHirlevél

Értéktrend

Nőtt a magyarok támogatási kedve

null
24 ország IKEA áruházai közül az Örs vezér téri gyűjtötte a legtöbb adományt az "1 euró egy vagyon" kampány segítségével. Az IKEA kampánya nemcsak Magyarországon, hanem világszerte is rekordot döntött, az összegyűjtött 5,4 millió euró több ezer szegény gyermek életében fog változást hozni.

A tavaly november 2. és december 24. között újra meghirdetett akció során az áruház vásárlói 69 180 darab állatfigurát vásároltak, melyek árából darabonként 1 euróval az UNICEF és a Save the Children gyermekoktatási projektjeit támogatják.

A 2003-ban indult kampány során eddig 16,7 millió euró gyűlt össze, melynek segítségével összesen 20 országban 40 projekt valósult meg. A 2008. évi puha állatfigura kampány során az IKEA vásárlói a világ minden tájáról rekord összegű, 5,4 millió euróval járultak hozzá a Save the Children és az UNICEF projektjeinek támogatásához. Az összegből, ami a mostani puha állatfigura kampány során összegyűlt, egyrészt nyolc Save the Children projekt (Albániában, Bangladesben, Kínában, Indiában, Elefántcsontparton, Pakisztánban, Oroszországban és Vietnamban), másrészt nyolc UNICEF-projekt részesül (Macedóniában, Moldovában, Sierra Leonéban, Dél-Afrikában, Tádzsikisztánban, Üzbegisztánban és Vietnamban).

"Az IKEA vásárlóinak köszönhetően idén is hathatós segítséget nyújthat az UNICEF gyermekvédelmi programjain keresztül a rászoruló gyermekeknek. Nagy büszkeség számunkra, hogy ismét jelentősen nőtt a magyarok támogatási kedve: csaknem 30 százalékkal több játékot vásároltak az IKEA 2008. évi jótékonysági akciójában, mint a megelőző évben" - mondta el dr. Kecskeméti Edit, az UNICEF magyar bizottságának igazgatója.

Nyomtatásra és gyengén látóknak!

Cikk információk:

Cím: Nőtt a magyarok támogatási kedve
Dátum: '09.03.23
Kategória: Értéktrend
Következő cikk: » Y?C?C! Drive In díjátadó
Előző cikk: « Kisbútorok kalapács alatt

Kezdőlap

Hirdetés

Partnereink:







Minőségi parókák

Megrendelés: