PortréHirlevél

Portré

Oldalak: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8...

Hajas Cut & Color Competition 2011

null
Hajas László közel 20 éve rendez versenyt a szalonjaiban dolgozó és tanuló fodrászok számára, mely 2007 óta a Hajas Cut & Color Competition nevet viseli. Szakmai szempontból a legnevesebb fodrászok zsűrizték az elkészült frizurák fotóit, míg a legigényesebb vendégek ízlését népszerű sztárok képviselték. (Részletek)

A zene és a technika egymásra hangolódása

null
A Peugeot 2010-ben ünnepelte fennállásának 200 éves születésnapját, amelynek alkalmából a márka teljesen megújult. A megújulás jeleként új modellek jelentek meg a Peugeot kínálatában. A megújulásnak azonban fontos eleme az új arculat és az ehhez kapcsolódó új üzenet is, melyben kiemelt szerepet kapott a modernebb megjelenésű oroszlán és az új szlogen: Peugeot, MOTION & EMOTION. (Részletek)

Pataki Ági fiatal tehetségek nyomában

null
Pataki Ági, hazánk egykori topmodellje nagy fába vágta a fejszéjét. Az év fiatal divattervezője pályázaton ugyanis ő, mint a magyar divat nagy rajongója, zsűrizi a beérkezett alkotásokat. A több száz remekműből pedig bizonyára nem lesz egyszerű eldönteni, melyik a legötletesebb, a legizgalmasabb fekete-fehér kreáció. (Részletek)

Film készül az Á. V. H.-ról

null
Hliniczky Krisztiánt, a Perfectum Consulting Zrt. elnök-vezérigazgatóját, az Á.V.H. film egyik fő támogatóját kérdeztük arról, hogy mi a véleménye Oszter Sándor és a filmben a tervek szerint szerepet vállaló filmcsillag, Rachel Weisz munkásságáról. (Részletek)

A Biksady ráduplázott

null
Nemcsak aukciós kiállítást, hanem új galériát is nyitott második budapesti árverése előtt a svájci Biksady Galéria. Sipos Dániel, a galéria tulajdonosa az MTI-nek elmondta, hogy Budapestre helyezte a főhadiszállását, s a Falk Miksa utcában galériát és aukciós házat kíván működtetni évi négy árveréssel és több nagy, tematikus kiállítással.
(Részletek)

Hódító útjára indul Abodi Dóra kollekciója

null
Abodi Dóra hazánk egyik legsikeresebb divattervezője. Kollekciói nem csak Magyarországon, de az Egyesült Államokban, Belgiumban és Spanyolországban is rendre nagy sikert aratnak. Dórával a Fashion Days számára tervezett Butterfly fürdőruha-kollekciója kapcsán beszélgettünk, amely nemrég debütált az egyik legnagyobb nemzetközi magazin divatbemutatóján. (Részletek)

Márkus Gábor a Fidelio Média új ügyvezetője

null
A kulturális kiadványairól ismert médiacég alapító-ügyvezetője, Zsoldos Dávid nemcsak a cégvezetést, hanem a Fidelio.hu és a Fidelio Magazin főszerkesztői pozícióját is átadja, a továbbiakban pedig tanácsadóként segíti a Fidelio munkáját.
(Részletek)

Gyulai Natália: NATI 100% PUREIDEA

null
Művész családban nőtt fel, és már gyerekkorában is határozottan tudta, hogy divattervező szeretne lenni. Tizenhárom éves korában kezdett el rajziskolába járni, majd négy évvel később már az Iparművészeti Egyetem előkészítőjét látogatta, ahová második jelentkezés után sikeresen felvételt nyert. (Részletek)

Berendi András - egy "boss" a Fashion Streeten

null
Berendi András, a Roland Divatház Zrt. tulajdonosa (és nem mellesleg 13 világmárka hazai forgalmazója) szerint a "divatüzlet" - legalábbis a prémium szegmensben - túljutott a gazdasági válság okozta sokk pszichikai mélypontján, köszönhetően annak, hogy a tehetősebbek ezekben az időkben sem fogták vissza a vásárlásaikat. (Részletek)

Karim Rashid sztárdesigner Budapesten

null
Február elején Budapestre látogatott napjaink egyik legnépszerűbb amerikai designere, Karim Rashid, aki a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem auditóriumában február 3-án tartott előadást. Emellett a kivételesen gazdag életművel büszkélkedő alkotó több tucat termékéből minitárlatot tekinthettek meg az érdeklődök február 3-5. között. (Részletek)

Hirdetés

Keresés

Partnereink:







Minőségi parókák

Megrendelés: