Magazin
Lakásinfó
Környezettudatosabb a gépi mosogatás?
Egy hét európai országra kiterjedően elvégzett bonni tanulmány, amely a mosogatási szokásokat hasonlította össze, adott ihletet a szeptembertől decemberig tartó "Vedd komolyan" című kampányhoz. Ennek során Budapesten (szeptembertől) és 4 vidéki városban (októbertől) számláló méri a kézi és a gépi mosogatás közötti - vízfogyasztásbeli - különbséget. (Részletek)
Őszi IKEA-offenzíva
A magyarországi vásárlók 71 százaléka alapvetően elégedett otthonával, de néhány dolgon szívesen javítana - derült ki az IKEA FAMILY magyarországi tagjainak körében idén nyáron végzett felmérésből. Az IKEA szeptemberben induló, 2010-es gazdasági évének témája az "Egyszerű változtatás, látványos hatás" lesz. (Részletek)
Design koncepciók az Electroluxtól
Az Electrolux a GfK Roper Consulting piackutató céggel együttműködve feltérképezte azon trendeket, amelyek hatással lesznek a fogyasztók lakberendezési és életviteli szokásaira az elkövetkezendő években. A kutatás szerint az emberek nem kedvelik, ha szokásaiknak, napi rutinjuknak a tér és idő határt szab, ezért kap a következő időszakban a multifunkcionalitás kulcsfontosságú szerepet. (Részletek)
Avantgárd, modern és klasszikus stílus egy helyen
Egyedi, időtlen termékek, autentikus angol elegancia, modern stílus, izgalmas megoldások: június 24-én megnyitotta kapuit a mindennapinak cseppet sem nevezhető luxus fürdőszobák és konyhamárkák szalonja a Hercegprímás utcában. (Részletek)
Lakásbelsők zöldben
A helyiségek színének és hangulatának kiválasztása nagy feladat. Egy-egy rossz színkeverés vagy hiányos elképzelés, és máris a kellemes elképzelésből egy kellemetlen hatás kerekedik. A zöld színt az emberek többsége kellemesnek érzi, hiszen természetet ihlető hatása megnyugtatja az elmét. (Részletek)
Dacolt a válsággal a CONSTRUMA
Tíz százalékkal több szakmai látogatót fogadott a CONSTRUMA és a HUNGAROTHERM kiállítás, mint tavaly a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban. A vásárváros teljes területét megtöltő kiállítások kínálatát április 1-től 5-ig az előzetes összesítés szerint mintegy 60 ezer látogató tekintette meg. (Részletek)
A süttői mészkő reneszánsza a belsőépítészetben
"Sajnos, ma már hamisítják a süttői követ" - mondta el a Stílus és életmód.hu-nak Balogh Miklós, a Reneszánsz Zrt. társtulajdonosa, aki szerint bár 2009-ben vissza fog esni az építőipari tevékenység világszerte, ám az egymásra épülő tevékenységi körök birtokában cége itthon egyértelműen piacvezető szerepre törekedhet. (Részletek)
Családi ház: csak természetesen
"A családi ház építkezések terén jelentős vissza-esést lesz kényte-len elkönyvelni a piac egésze, ugyanakkor cégünket ez várhatóan kevésbé fogja érinteni" - nyilatkozta a Stílus és életmód.hu-nak Balogh Miklós, a Reneszánsz Zrt. elnöke. (Részletek)
Lakásvásár - immár a tizennegyedik
A 14. Lakásvásár és 9. Készház-vásár erőteljesen megváltozott piaci körülmények között kerül megrendezésre. Előny a vásárlóknál - sommázzák véleményüket a szakemberek, akik szerint az tud most jól vásárolni, aki készpénzzel tud fizetni. (Részletek)
Ismét BudapestBerlinSzalon - középpontban a Bauhaus
2009. február 25-én ismét BudapestBerlinSzalon - immár harmadik alkalommal! A két főváros társadalma és kultúrája közti párbeszédre építő eseménysorozat ez alkalommal a Bauhaus témája köré szerveződik. (Részletek)