Amerikai sikertörténet

null
A Juicy Couture márkát a "szükség" szülte. Mára bármerre nézünk, ott van mindenütt. A hétköznapokban és a partikon, a napszemüvegektől kezdve a táskákon át egészen a cipőkig. Férfiakon, nőkön, gyerekeken és kutyákon! A sztárok Madonnától Bradig mind-mind imádják. Óriási sláger megfizethetőbb áron.

Terhessége idején Gela Nash-Taylor nem talált magának tetszetős ruhát az üzletekben, ezért legjobb barátnőjével, Pam Skaist-Levyvel kreáltak egy kényelmes, de mégis csinos stílust, melyben mindenki jól érzi magát. Mindössze kétszáz dollárral a zsebükben vágtak neki. Az első két évben minden centet visszaforgattak a cégbe.

null
A Juicy Couture abban különbözik a többi márkától, hogy egyszerű ruhákat alkot, amikre nap mint nap szükségünk van. Nekünk, párunknak, a gyerekeinknek. A márka hihetetlenül gyorsan terjeszkedett. A nők szétkapkodták a ruhákat. Idővel piacra kerültek a kiegészítők is. Táskák, órák és fürdőruhák. A márka szerelmesei nem akartak mást viselni alkalmakkor sem, így hát létrehozták a Couture-Couture Juicy after Dark kollekciót, mely estélyi és koktélruhákból áll. Ezzel egy időben látott napvilágot az első illat is. Az 1997-ben 200 dollárral indított céget 2003-ban Liz Claborne megvette 53 millió dollárért! De a cég kreatív vezetője továbbra is Nash és Pam maradt. És a sikersorozat folytatódott. Az elmúlt évben a márka 200 millió dolláros forgalmat bonyolított! A két bátor lány üzenete a világnak: "Ne félj az álmaidtól! Merj belevágni! Ha mi meg tudtuk csinálni, te is képes vagy rá!"

null
Az első parfüm is meghódította a világot. Februártól nálunk is megvásárolható a Douglas üzletekben. Édes, fiatalos, élénk és pimasz illat, melynek komponensei között megtalálható a sárgadinnye, a mandarin, a zöldalma, a vadrózsa, a liliom, a vanília és a passió gyümölcs. Az alkotók számára az illat Párizs iránti szerelmüket testesíti meg. Marie Antoinette, a Ritz, a divat: mindezek a stílus és a szépség varázslatos világát idézik elénk. Ennek jegyében készült a csodálatos csomagolás is.

Győri M. Hajnal

Nyomtatásra és gyengén látóknak!

Cikk információk:

Cím: Amerikai sikertörténet
Dátum: '08.02.24
Kategória: Szépség és egészség
Következő cikk: » Lakásvásár: mások a prioritások
Előző cikk: « Divatbemutató - hátulról is

Kezdőlap

Hirdetés

Partnereink:







Minőségi parókák

Megrendelés: